when it's cold outside.

tjena era nötter.
nu är det ny vecka om ca 1½ timme fullproppad med massa läxor och prov.
vet inte riktigt hur jag ska hinna med allting,är galet stressad to be honest.
men det är väl så det är,sådär innan slut betyget och allt det.
det sköna är att det bara är en vecka kvar till höstlovet, vilket innebär en hel veckas frihet!
wellwell,har förövrigt sång i veckan dock på torsdag klockan sju -.- ovanligt att jag inte är taggad alls faktiskt.
sedan ska jag på jobbintervju på onsdag tro det eller ej, så vi får hoppas på det bästa.
näe,nu ska jag krya ner i sängen och sova hårt som en gris.
vi hörs i morgon.

 
galet snygg sådär innan läggdags,haha..


Kommentarer
Postat av: Mandy

sötan, de var FÖR länge sen!!

2010-11-02 @ 09:42:16
URL: http://missymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback